Ušetřete čas při hlášení události a získejte další benefity

Přihlaste se do Klientské zóny a získejte něco navíc. Jako přihlášený uživatel ušetříte čas při vyplňování hlášení, jelikož Vaše údaje vyplníme za Vás, a také můžete oznámení kdykoliv přerušit a dokončit později, až se Vám to bude hodit.

Přihlásit se do Klientské zóny

Nevíte si rady, zavolejte nám na číslo +420 466 100 777

Byla způsobena škoda vaším vozidlem pojištěným u ČSOB Pojišťovny?

Oznamte událost zde

Poškodil Vám vozidlo neznámý pachatel, zvěř, živelná událost nebo případně Vy vlastní vinou? Bylo vozidlo odcizeno nebo se rozbilo čelní sklo?

Oznamte událost zde

Máte poškozený svůj majetek, ať už se jedná o dům, byt, vybavení domácnosti nebo jiné movité věci?

Oznamte událost zde

Způsobili jste škodu nebo újmu někomu dalšímu? Vznikla Vaší vinou škoda Vašemu zaměstnavateli?

Oznamte událost zde

Potřebovali jste zdravotní ošetření v zahraničí? Nemohli jste odjet na dovolenou? Pokud jste událost neřešili s asistenční službou, použijte tento formulář.

Oznamte událost zde

Přihodil se Vám úraz nebo jste byli hospitalizováni? Jste v pracovní neschopnosti nebo chcete oznámit jinou újmu ze životního pojištění?

Oznamte událost zde

Blokaci karty proveďte neprodleně na čísle 495 800 111. Následně navštivte kteroukoliv pobočku banky ČSOB, kde vyplníte formulář Oznámení škodné události.

Oznamte událost zde

Oznámit škodu z pojištění ochrany nákupu a prodloužené záruky ke kreditní kartě ČSOB můžete telefonicky nebo e-mailem.

Oznamte událost zde

Časté dotazy