Ušetřete čas při hlášení události a získejte další benefity

Přihlaste se do Klientské zóny a získejte něco navíc. Jako přihlášený uživatel ušetříte čas při vyplňování hlášení, jelikož Vaše údaje vyplníme za Vás, a také můžete oznámení kdykoliv přerušit a dokončit později, až se Vám to bude hodit.

Přihlásit se do Klientské zóny

Nevíte si rady, zavolejte nám na číslo +420 466 100 777

Poškodilo vás vozidlo našeho klienta?

Přejít

Byla způsobena škoda vaším vozidlem pojištěným u ČSOB Pojišťovny?

Přejít

Poškodil Vám vozidlo neznámý pachatel, zvěř, živelná událost nebo případně Vy vlastní vinou? Bylo vozidlo odcizeno nebo se rozbilo čelní sklo?

Přejít

Máte poškozený svůj majetek, ať už se jedná o dům, byt, vybavení domácnosti nebo jiné movité věci?

Přejít

Způsobili jste škodu nebo újmu někomu dalšímu? Vznikla Vaší vinou škoda Vašemu zaměstnavateli?

Přejít

Potřebovali jste zdravotní ošetření v zahraničí? Nemohli jste odjet na dovolenou? Pokud jste událost neřešili s asistenční službou, použijte tento formulář.

Přejít

Přihodil se Vám úraz nebo jste byli hospitalizováni? Jste v pracovní neschopnosti nebo chcete oznámit jinou újmu ze životního pojištění?

Přejít

Blokaci karty proveďte neprodleně na čísle 495 800 111. Následně navštivte kteroukoliv pobočku banky ČSOB, kde vyplníte formulář Oznámení škodné události.

Přejít

Oznámit škodu z pojištění ochrany nákupu a prodloužené záruky ke kreditní kartě ČSOB můžete telefonicky nebo e-mailem.

Přejít

Časté dotazy