Výhody Klientské zóny

Výhody Klientské
zóny

Snadné řešení škod

Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut

Vždy on-line

Klientská zóna je otevřená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Všechno ihned po ruce

Na mobilu stejně jako na tabletu nebo počítači!

Dárková krabička

Jak se přihlásím do Klientské zóny

Zjistěte, jak se jednoduše dostanete ke všem funkcích Klientské zóny

S čím vám Klientská zóna pomůže? 

 

Můžete jejím prostřednictvím: 

 

  • kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
  • sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
  • sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
  • zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty 
  • provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas! 

Další výhody Klientské zóny

 

  • Používáte elektronické bankovnictví ČSOB? Nemusíte se do Klientské zóny přihlašovat.
  • Můžete nahrát veškeré dokumenty, které budeme požadovat k pojistné události. 
  • Můžete si sjednat pojištění on-line bez nutnosti vyplňovat všechny osobní údaje.

Přihlásit se do Klientské zóny

Jak se můžete do Klientské zóny registrovat?

Mobilní aplikace

Nejjednodušší a nejbezpečnější způsob

Jak získat Smart

Elektronické bankovnictví ČSOB

Pokud máte ČSOB Smart nebo Internetové bankovnictví ČSOB, je registrace  hračka.

Registrační formulář

Registrace netrvá ani 5 minut.

Registrovat

Hlášení škody je teď opravdu jednoduché

Dokumenty ke stažení a odkazy